zondag 21 augustus 2016

Snelle kaartjes

Soms heb je gewoon even niet zo veel tijd voor het maken van een kaartje of wil je vooral snel resultaat. Met deze kaartjes wilde ik jullie laten zien dat je ook met weinig materialen en inspanning een mooi resultaat kunt krijgen.

 
Voor dit kaartje volgde ik de sketch van Freshly Made Sketches. Ik gebruikte hiervoor een kant en klare kaart met enveloppe (altijd handig om in huis te hebben),inkt en papier in de kleur Tip Top Taupe en de stempelset 'Birthday Blossom'. Een mooie veelzijdige stempelset met zowel teksten voor de jarige als mooie bloemen stempels.
 
 
 
 
 
De grote bloem uit deze stempelset kun je uitponsen met de Pansy Punch. De bloem kleurde ik in met mijn Aqua Painter. Met de Layering Circkel Framelist maakte ik de rondjes, zo gedaan.
 
Hieronder nog een kaartje, maar dit keer in de kleur Sweet Sugarplum.
 
 
Wil je ook leren mooie creaties te maken met papier en inkt? Volgende week zaterdag geef ik weer een workshop waarin we twee kaartjes en een doosje gaan maken in het thema Sweet Cupcake. Opgeven of meer weten? Mail naar Handmadebymuriel@outlook.com of kijk op mijn facebookpagina https://www.facebook.com/Handmadebymuriel/
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. What a beautiful array of cards and projects! Everything is so wonderfully designed, and I really love how you used the FMS sketch. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a wonderful mix of neutral flowers - elegant and still cheerful! It's also beautiful in Sugarplum. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen