donderdag 11 augustus 2016

CASE that

Vandaag was ik druk bezig met het voorbereiden van de workshops voor na de zomer. Weinig tijd dus om nog een kaartje te verzinnen. En dan is het heel fijn als je inspiratie binnen handbereik heb. Ik maakte namelijk een kaartje na uit de Stampin' Up jaarcatalogus 2016-2017. CASE noemen ze dat ook wel, op zijn engels; Copy And Share Everything.
 
 
De kleur die hier gebruikt is, is uit de In color serie en heeft Sweet Sugarplum. De stempels uit de set Birthday Bloom kleurde ik in met een Aqua Painter. Echt een musthave trouwens zo'n Aqua Painter, ik gebruik hem heel veel om stempels in te kleuren. Beetje inkt op je penseeltje en kleuren maar.
Nog even de kaart af maken met een tekst, lintje en een touwtje en klaar!
 
Wil je nog wat bestellen? As. zaterdag doe ik weer een verzamelbestelling. Zorg dat je 10:00 je bestelling hebt gemaild naar Handmadebymuriel@outlook.com
 
Fijn weekend alvast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten