zaterdag 27 augustus 2016

Hiep Hiep Hoera

 
Deze warme week heb ik maar weinig tijd op mijn knutselkamer doorgebracht. Toch 'moest' ik maandag even aan de slag want het kindje van een van onze vrienden werd 1 jaar en dat verdient een speciaal kaartje! Het idee voor het kaartje ontstond heel snel. Ik wist al dat ik iets met beestjes wilde doen en toen ik ook nog een voorraadje geponsde ballonnen tegen kwam was daar deze kaart.
Hij beviel mij zo goed dat ik gelijk maar een stapeltje er van maakte.
 
 
 
Voor de wolkenlucht gebruikte ik een mask van Dutch Dobadoo en inkt in de kleur 'Soft Sky'. De ballonnen zijn  geponsd uit retired Design Papier met de "Balloon Bouquet Punch". En de diertjes zijn uit de retired stempelset 'Zoo babies'. Tot slot zelf de tekst er onder gestempeld met de "Labler Alphabet" stempelset.
 
Ik wens jullie een heel fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten