donderdag 2 juni 2016

Yes! Het is zover!

Lieve volgers,
 
Gisteren was het dan eindelijk zover, de nieuwe Stampin' Up catalogus kwam online.
Sommige klanten hadden al een kijkje kunnen nemen in de papieren catalogus en ook via mijn blog hebben jullie al wat voorbeeldjes voorbij zien komen met de nieuwe producten.
 
Hierbij de link naar de online catalogus:
 
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016-2017%20Annual%20Catalog/2016_ACWeb_Eng-UK.pdf
 
Ga er maar eens lekker voor zitten en kijk rond wat voor een prachtige creaties je allemaal kunt maken met de nieuwe producten.
 
Deze maand heb ik een leuke win-actie. Onder iedereen die in de maand juni een bestelling doet van 50,- euro of meer verloot ik dit pakket met daarin een pak Design papier en een rol bijpassend lint twv 23,- euro :
 
 
Wil je wat bestellen, stuur me dan een mailtje naar Handmadebymuriel@outlook.com. Op 29 juni doe ik weer een verzamelbestelling, maar mocht ik voor 15 juni al meerdere bestellingen binnen hebben dan las ik dit als extra besteldatum in.
 
 
Ook Stampin' Up heeft deze maand een leuke actie. Als gastvrouw kun je deze maand 35,- euro aan extra gratis producten uitzoeken als de workshop sales 350,- euro of meer is. Dit is naast de 10% die je normaal al aan gratis producten uit mag zoeken. Dus grijp je kans en vraag mij om de mogelijkheden om een workshop bij jou thuis te organiseren!
 
 
Dan nog een laatste mededeling.
Tijdens de Ladies Night op 25 juni zullen we aan de slag gaan met de nieuwe set Pop of Pink.
Er zijn nog een aantal plekjes dus schrijf je snel in!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten