zaterdag 11 juni 2016

Everything Sweet

Vandaag kon ik eindelijk eens lekker gaan zitten om aan de slag te gaan met mijn nieuwe spulletjes. Zo veel leuks, waar moest ik beginnen? De stempelset 'Sweet Cupcake' met bijbehorende framelits trok het meest mijn aandacht en deed mijn handen kriebelen, dus daar mee begonnen.
 
Met deze set maak je in drie stappen heerlijke cupcakes. Met drie verschillende stempels bouw je de laagjes op, de kleur wordt daarbij steeds donkerder. Ik heb wat ge-experimenteert met de verschillende kleurtjes die ik heb. Hieronder zie je het resultaat:
 
 
 
Vervolgens maakte ik een kaartje. De basiskaart is in de kleur Crumb Cake. Door met dezelfde kleur inkt een tekst te stempelen op de achtergrond heb je gelijk een leuk effect. Met de 'Layering Circles Framelits' maakte ik de rondjes. Taartje er op, beetje metallic thread er achter en klaar!
 
 
 
Wist je dat deze stempelset met de framelits als bundle te krijgen is en je dan 10% korting krijgt?
 
En vergeet niet dat ik deze maand een mooie prijs verloot onder alle klanten die in juni een bestelling hebben gedaan van 50,- of meer. De volgende verzamelbestelling is op 29 juni.
 
 
Groetjes Muriel
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten