donderdag 9 juni 2016

Tuin knutsel

Het was vandaag weer heerlijk weer, zonde om binnen te zitten..
Dus verplaatste ik een deel van mijn knutselspullen naar buiten en ging lekker aan de tuintafel zitten knutselen.

Hierbij een kleine impressie:


En dit is het kaartje wat ik maakte in de kleur Watermelon Wonder met de stempelset Birthday Blossoms.


Dan nog iets wat ik jullie wilde laten zien. Vorig weekend had ik de voorstelling van mijn dansstudio. Voor de meiden (en een paar jongens) in mijn groep maakte ik deze toi toi toi 'tjes waar een klein verpakt koekje in zat.


Nu al heel veel zin in morgen, want dan komen mijn spulletjes binnen die ik 1 juni uit de nieuwe catalogus heb besteld. Hou jullie op de hoogte via mijn facebook pagina.

Groetjes Muriel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten