zondag 30 juli 2017

Cristmas in July

Goedemiddag allemaal,

Vandaag is het nog 147 dagen tot kerst. En tot mijn verbazing heb ik gisteren mijn eerste kerstkaarten gemaakt. Hoe ik ineens in de kerststemming kom? Dat is een beetje de schuld van Stampin' Up. Afgelopen week konden wij als demo namelijk alvast een voorproefje krijgen van de aankomende najaars/kerstcatalogus. En daarvan raakte ik dus helemaal in de stemming, al die leuke kerstproducten, ik hou van kerst!


Uit het Clearance rek (het uitverkoop rek op de website van Stampin'Up) vond ik de Stiched with Cheer cardkit. Voor maar 11,70,- kocht ik deze kit van vorig seizoen waarmee je wel 18 kaarten met bijpassende enveloppen kunt maken. Dat leek me nou handig voor de snelle productie van kerstkaarten. Want het is altijd weer een race tegen de klok om op tijd meer dan 40 kerstkaarten af te krijgen.


In het pakket vind je alles wat je nodig hebt, het enige wat je zelf nog in huis moet hebben is wat plakmateriaal, stempelinkt en een stempelset met kerstteksten. Helaas kun je de stempelset die bij deze kit hoort niet meer kopen, maar gelukkig zijn er genoeg andere stempels die je kunt gebruiken. In het onderstaande filmpje zie je welke kaartjes je nog meer maakt met deze set.



Wil je iets bestellen van het Clearance rek? Bijvoorbeeld het Stiched with Cheer pakket. Stuur me gerust een mailtje. Vrijdag 4 augustus doe ik weer een verzamelbestelling.
Oh, en vergeet niet je kortingscoupons in te leveren in augustus!


Tot slot nog: vergeet je niet aan te melden voor de Stamp-a-thon op zaterdag 19 augustus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten