woensdag 14 maart 2018

Vrolijke paaskaart

Aangezien de baby het kennelijk nog erg lekker heeft in mijn buik, heb ik nog genoeg tijd om een beetje te knutselen.
Deze week maakte ik een kaartje voor de Tgif Challenge.
Of eigenlijk maakte ik 2 kaartjes. Want de eerste vond ik leuk, maar ik was nog niet helemaal tevreden.


Het ontwerp is in de basis hetezelfde. Ik gebruikte de stempelset 'You're Inspiring' en de set 'Beste Wensen'. Die laatste is een uitgebreide Nederlandse set, die je kan verdienen tijdens de Sale-a-bration bij een bestelling van 120,- euro.


Het verschil zit hem met name in de manier waarop het de narcissen op de achtergrond heb gestempeld. Bij de eerste kaart gebruikte ik de Stampin' Write markers om de rubberen stempel in te kleuren alvorens hem te stempelen.
Bij de 2e kaart stempelde ik met zwarte Memento inkt en kleurde de stempel daarna in met de Stampin' Blends.


Welke kaart vind jij leuker geworden?

Mocht je nog gebruik willen maken van de Sale-a-bration actie, dit kan nog tot 31 maart. Dit dus de laatste maand dat je nog gratis kadootjes kunt verdienen bij een bestelling vanaf 60,- euro.
Vrijdag 30 maart doe ik nog een laatste verzamelbestelling. En wist je dat je vanaf 15 maart nog meer nieuwe kado's kan uitzoeken? Ditmaal geen nieuwe sets, maar papier, lint, stiften en stempels uit de huidige catalogi. Hier vind je welke producten mee doen.


1 opmerking: