woensdag 25 april 2018

Share what you Love

Het viel niet mee om even tijd te vinden om te knutselen met mijn nieuwe spulletjes. Maar gelukkig ben ik niet alleen, dus mijn lieve vriend paste even op de kleine (die maar niet wilde gaan slapen) zodat ik een momentje had om te stempelen. Ik heb er dubbel en dwars van genoten kan ik je zeggen.

Ik ben aan de slag gegaan met de producten uit de 'Share what you love suite'. Deze suite is vanaf 1 juni te vinden in de nieuwe catalogus, maar vanaf 1 mei alvast te verkrijgen in verschillende bundels met leuke gratis extra's. Ik gebruikte de producten uit de 'Just getting started bundle' om deze kado-zakjes te maken.



Zo kan ik mijn bestellingen weer op een gezellige manier afleveren. 
Naast de producten die je in de Just getting started bundle krijgt heb ik verder nog gebruikt:
-Stripped Treatbags 144255
- Gold Library Clips 144130
 -Stampin Trimmer 129722
- Very Vanilla Solid Baker's Twine 144224
- Very Vanilla 106550 en Old Olive Cardstock 106576
- Adhesive

Hier zie je wat je allemaal krijgt als je deze bundle besteld:
Met deze bundle heb je als beginnende stempellaar alles in huis om mooie kaarten te maken; de stempelset Love what you do, een clearblok en twee inktpad waaronder de nieuwe 2018-2019 In Color kleur Grapefruit Grove.

Ben je al wat langer aan het stempelen, dan kan het zijn de de 'A little more please' bundle meer bij jou past. 



En kan je er helemaal geen genoeg van krijgen; dan kies je natuurlijk voor de 'Gotta Have it all' bundle. Deze bevat ook het prachtige Share what you love design papier met parelmoer glans. Met al deze coordinerende producten komt er geen einde aan de mogelijkheden.

De producten uit de Share what you love suite zullen ook na 31 mei nog verkrijgbaar zijn, maar deze bundle aanbiedingen incl. de gratis producten is eenmalig en alleen in mei verkrijgbaar.

Ook alle 5 nieuwe In Color inktpad zijn in mei al voor jullie te bestellen met 10% korting.

In deze pfd vind je alle details!



Wil je een van deze bundles bestellen? stuur me gerust een mail of berichtje.

Hadden jullie trouwens al gezien dat ik zaterdagmiddag 26 mei een nieuwe catalogus Party houdt bij mij thuis om jullie kennis te laten maken met de nieuwe producten? Je vind alle details in het evenement op mijn facebookpagina.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten