zaterdag 20 mei 2017

Sneak Peak Madeliefjes


Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer op mijn blog zijn komen kijken. Deze week ben ik aan de slag gegaan met producten uit de nieuwe catalogus. Dit is een van de vele voordelen van demo zijn; producten mogen pre-orderen. Zo kan ik jullie er alles over vertellen als jullie ze zelf mogen bestellen vanaf 1 juni. 


Dit kaartje maakte ik met de stempelset en pons genaamd 'Daisy Delight'. Naast de stempelset zijn er nog meer bijpassende producten, zoals het lieve gele lintje met stiksel, het bijpassende designpapier en de glimmer stones.



Weer een leuke bundle dus, waar je in een handomdraai een mooie kaart mee maakt. En het leuke van een bundle is dat je 10% korting krijgt tov het bestellen van de losse producten.

Wist je dat tot 31 mei het ook je laatste kans is om de bundles uit de oude catalogus met 10% korting te krijgen? Hierna zijn de meeste van deze producten nog wel los verkrijgbaar maar niet meer met de bundle korting. Een aantal van mijn favorieten : de Foxy bundle, Jar of Love bundle, Thoughtfull Banner Bundle en de Sweet Cupcake Bundle.

De laaste besteldatum voor producten uit de oude catalogus en de voorjaarscatalogus is: maandagavond 29 mei (voor 18:00 besteling mailen)

Vrijdag 2 juni houdt ik een Release Party voor de nieuwe catalogus bij mij thuis. Natuurlijk ontvang je de nieuwe catalogus en bladeren we er samen door heen, verder zie je veel voorbeelden van de nieuwe producten en gaan we een leuke make&take doen met een van de nieuwe producten.
Voor bestaande klanten is de ochtend gratis, nieuwe klanten betalen 2,50.
Meer info en aanmelden kan via het evenement op mijn Facebook of via de mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten