maandag 27 maart 2017

Laaste kans voor de Sale-a-bration!


Deze week is helaas al weer de laatste week van de Sale-a-bration bij Stampin' Up! Daarom praat ik jullie nog gauw even bij met de laatste nieuwtjes. 



Het was even stil op mijn blog, want we waren even lekker een weekje op wintersport.
Ben weer helemaal heel thuis gekomen (ookal kan ik goed skiƫn, het blijft altijd weer spannend) en een klein beetje een kleurtje gekregen want het was heerlijk zonnig in Saalbach.



Wat is er in de tussentijd nog gebeurt op het Stampin' Up front? Nou er zijn nog nieuwe items bij gekomen die je uit kan zoeken als SAB kado! Nog meer keus, hm lastig hoor. Want het zijn ook nog eens hele leuke items uit de voorjaarscatalogus die je zomaar kado krijgt als je voor 60,- euro besteld. 

Ik zet alle folders nog maar een keertje voor jullie op een rijtje;



klik hier voor de 1e Sale-a-bration catalogus



klik hier voor de 2e Sale-a-bration catalogus


klik hier voor de laatste en 3e Sale-a-bration catalogus

let op; de producten zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt, geef dus vast een 2e keus bij me op als je iets besteld. Je kunt je bestelling nog bij me doorgeven tot donderdag 30 maart. Mocht je nog dingen op je wensenlijstje hebben staan, nu is je kans. Na 31 maart is deze actie afgelopen. 

Langzaam maar zeker beginnen wij als demo's al weer nieuwschierig te worden naar de volgende jaarcatalogus van Stampin'Up ( en misschien jullie ook wel), hiervoor moeten we nog even geduld hebben. Deze komt 1 juni 2017 uit. Wel wordt vanaf 10 april bekend welke items niet meer terug komen in de volgende catalogus. Soms kan het op dat moment snel gaan met een item en is hij zo uitverkocht. Is er dus iets wat je echt nog heel graag wil hebben? Wacht dan niet te lang met bestellen!



Dan tot slot, ik heb nog enkele plekjes bij de Paasworkshop op 8 april vrij, dus stuur me gerust een mail of meld je aan via het facebook evenement. We gaan met het bovenstaande eierdoosje aan de slag en maken nog een leuke kaart, maar dan met een andere stempelset.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten