donderdag 12 mei 2016

Sneak Peak

Vandaag heb ik voor jullie alvast een voorbeeldje gemaakt met producten uit de nieuwe Stampin' Up 1 juni 2016-2017 catalogus. Afgelopen maandag kreeg ik de nieuwe catalogus en de producten die ik had besteld in de pre-order (nog een voordeel van demo zijn). Ik was helemaal happy! En wat staan er weer een hoop leuke dingen in. Lekker veel vrolijke kleurtjes en designs.
 
Een van de sets die ik bestelde is "Pop of Paradise". Heerlijk weer een stempelset met bijpassende designpapier en washitape. Jeej!
 
 
Ik blij dat ik vorige week een mannenkaart heb laten zien, want dit is wel weer heel erg roze. But I love it! Er zit ook een mooie flamingo en ananas bij deze stempelset. Jullie zullen nog wel meer voorbeelden op mijn blog voorbij zien gaan komen.
 
Vanaf deze week kun je via mij ook de nieuwe catalogus verkrijgen. Stuur me even een mailtje of berichtje als je er eentje wilt hebben. Op 1 juni doe ik weer een bestelling, waarin je ook de nieuwe producten kunt bestellen.
 
En vergeet je niet op te geven voor de workshop Vlinderkaarten maken op zaterdag 21 mei.
Ook iedereen die deel neemt aan de workshop ontvangt van mij de nieuwe catalogus.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten