zondag 7 mei 2017

Jar of Love


In voorbereiding op mijn workshop 13 mei a.s was ik lekker aan het spelen met de stempelset 'Jar of Love'. Toen ik deze set voor het eerst zag in de catalogus vond ik hem erg 'Amerikaans' zo met die potten. Toen ik eenmaal zag wat anderen er allemaal mee deden was ik verkocht. De bloemetjes zijn zo leuk!


Deze kaart haalde de selectie voor de workshop net niet ;)
Ik stempelde een krans met de takjes in de kleur Pear Pizzazz. Met bloemetjes in de kleuren Flirty Flamingo en Daffodil Deligth. Dit is een 2-step stempelset, wat betekend dat je door in 2 stappen te stempelen meer diepte kan creeƫren in je kaartje. Zeker als je de plaatjes ook nog een uitstanst met de bijbehorende framelits.


Hoe vinden jullie mijn kaartje geworden?

Je kunt je nog tot a.s vrijdag aanmelden voor de workshop 'Jar of Love' die plaats vind op zaterdagavond 13 mei van 19:30 tot 22:00.
Meer details vind je op mijn  Facebook evenement of op de workshoppagina op deze site.

2 opmerkingen:

  1. ik vind m erg mooi geworden.
    ik mocht de set lenen van mijn vriendin maar ben er nog niet aan toegekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt Alma, inspiratie vinden is niet moeilijk met deze set, dus gaat jou ook vast lukken er iets moois mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen