vrijdag 2 december 2016

December Update

En toen was het een hele tijd stil op mijn blog. Ik was namelijk 4 weken lang aan het genieten van een heerlijke vakantie in het natuurschoon van Nieuw-Zeeland. Nu ben ik weer terug in ons kikkerlandje, helemaal opgeladen en klaar om er op creatief gebied weer tegenaan te gaan!
 
In een maand is er weer veel gebeurd op Stampin' Up gebied en ook de komende maanden staat er genoeg leuks te gebeuren waar ik jullie graag van op de hoogte houdt.
 
 
Allereerst is gisteren de eindejaarssale begonnen bij Stampin' Up. Honderden producten die met korting worden aangeboden. Hier zitten zowel producten in uit de Najaars/Kerst catalogus, die na 3 januari verdwijnen, als producten uit de huidige en vorige jaar catalogi.
 
Hier wat voorbeelden van producten in de Sale:
 
 
Kijk voor het actuele aanbod op de site:
 
Vanavond (2-12) om 18:00  doe ik nog een bestelling en daarna is mijn eerstvolgende verzamelbestelling donderdag 22 december om 14:00. Maar mochten er meerdere bestellingen al eerder binnenkomen dan doe ik wellicht nog een keer eerder een bestelling.
 
 
Dan nog een oproepje voor mijn eerst volgende workshop op zaterdag 17 december.
Ik heb al een aantal inschrijvingen, maar meer is altijd gezelliger. Dus heb je zin om na de Sint helemaal in de kersstemming te komen, schrijf je dan in voor de kerstworkshop. Meer details vind je hier.
 
 
 
Van 1-12-2016 tot 24-12-2016 houdt Stampin' Up op Facebook een Adventkalender prijsactie. Iedere dag weer kans op een mooie prijs. Dus vergeet niet om Stampin' Up Nederland te liken op je Facebook en mee te doen met de actie. Een kleine tip; de herfst/winter catalogus 2016 is hierbij een handig hulpmiddel.
Is hij nog niet in je bezit en ben je een klant van mij? Stuur me even een berichtje dan kan hij wellicht alsnog jou kant op komen.
 
 
En dan tot slot kijken we nog even vooruit richting januari. Vanaf 4 januari zal de nieuwe voorjaars/zomer catalogus 2017 online staan en zijn de producten hieruit te bestellen zijn. Ik heb de catalogus al online mogen bekijken en ik kan je zeggen er staat weer heel veel leuks in! Doe je in december een bestelling of volg je een workshop ,dan krijg je de catalogus vanzelf van me.
 
Van januari t/m maart is het ook weer Sale-a-bration bij Stampin' Up. Dit betekent dat je bij iedere 60 euro aan bestelling weer leuke gratis producten kunt uitzoeken. Sale-a-bration is ook dé periode om gastvrouw te zijn en mij uit te nodigen voor een workshop bij jou thuis. Je maakt dan kans om naast de Sale-a-bration producten nog veel meer gratis extra's te verdienen. Nu is ieders agenda nog niet zo vol, dus wees er snel bij om iets te plannen. Mail me gerust voor meer info.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten